مشخصات پارچه مبلی مازراتی و انواع آن

 

پارچه مبلی نوعی خاصی از پارچه است که به صورت تخصصی برای تهیه انواع مبلمان مورد استفاده قرار می گیرد. پارچه مبلی یا رومبلی بسته به نوع مبل قسمتی یا تمام آن را پوشش می دهد، و به عنوان یکی از قسمت های اصلی مبلمان به شمار می رود. مبلمان ها امروزه در زندگی بشر نقش مهمی دارند و به عنوان یک عنصر کاربردی و تزیینی مورد استفاده قرار می گیرند، و به همین دلیل یک عناصر تاثیر گذار در دکوراسیون منزل یا همان طراحی داخلی شناخته می شوند. طراحی داخلی به عملی شده گفته می شود که در طی انجام آن رنگ ها، اجزای ساختمان، اثاثیه آن و سایر اشیاء از جنبه مختلف دارای هماهنگی در چیدمان و رنگ هستند و یک جلوه بصری زیبا را ایجاد می کنند. برای اجرای دکوراسیون منزل می توان از لوازم مختلفی استفاده کرد. معمولا لوازم درشت تر نقش ویژه تر و بهتری برای انجام این کار دارند. از آنجایی که عمده تکنیک های اجرای دکوراسیون داخلی در مکان های پرتردد و در معرض دید منزل مثل پذیرایی انجام می گیرند، در نتیجه می توان به کمک مبل و پارچه آن به یک دکوراسیون یا طراحی داخلی مناسب دست یافت.

 

اهمیت توجه به جنس و طرح پارچه مبلی

پارچه مبلی محصولی است که امروزه در طرح و نقش های مختلفی تولید می شود و برای اجرای دکوراسیون منزل در درجه اول باید به جنس و طرح پارچه توجه کرد، و این دو عنصر در کنار هم می توانند به انجام این کار کمک کنند و در غیر این صورت، نمی توان یک دکوراسیون داخلی موفق را اجرا کرد. برای مثال اگر یک پارچه مبلی طراحی مناسب داشته اما جنس یا کیفیت مناسب نداشته باشد، در این صورت طرح به خوبی خود را بروز نمی دهد و در کنار آن عمر پارچه کوتاه تر خواهد بود، و با استفاده دائمی و شرایط محیطی طی مدت کوتاهی کیفیت خود را از دست می دهد و همان طرح زیبای اولیه، دیگر جلوه و زیبایی خاص خود را نخواهد داشت. با توجه به اینکه اکثر عناصر دکوراسیون داخلی رنگ ثابتی دارند در این حالت پارچه رومبلی فرسوده شده تاثیر سویی بر دکوراسیون داخلی ایجاد خواهد کرد، و برای رفع این مشکل می بایست دوباره پارچه مناسب برای مبلمان تهیه شود و یا به کلی مبلمان عوض شود. به همین دلیل باید در زمان خرید مبلمان و یا پارچه مبلی به جنس آن توجه شود و بهترین نمونه انتخاب شود. یکی از بهترین جنس های پارچه رومبلی، جنس مازراتی است و ما در ادامه این متن به معرفی این پارچه و ویژگی های آن می پردازیم.

 

پارچه مبلی مازراتی چگونه پارچه ای است؟

پارچه مبلی مازراتی یکی از نمونه های خاص و با کیفیت پارچه مبل است که در بازار فروش می توان آن را تهیه کرد. این پارچه مبلی خاص در واقع مدرن ترین پارچه مبلی به شمار می رود که از آن برای تولید مبلمان های خاص و با کیفیت استفاده می شود. منظور از مدرن بودن این پارچه روش تهیه آن است. در این حالت پارچه مازراتی با استفاده از نخ های تاب دار شده و همچنین یک فرایند شیمیایی خاص تولید می شود. در این روش پارچه ای تولید می شود که تمامی ویژگی های یک پارچه مبلی خاص و با کیفیت را دارا می باشد. پارچه مبلی مازراتی مخمل گونه بوده در بافت خود دانه ریزی دارد که به صورت منظم و با یک طرح خاص در کنار یکدیگر قرار گرفته اند، تفاوت در کنار هم قرار گرفتن این دانه های ریز باعث می شود که انواع مختلفی از پارچه مازراتی تولید شود، و طرح های مختلفی داشته باشند. همچنین به دلیل همین خاصیت، طیف رنگی گسترده ای در این نوع پارچه وجود دارد.

پارچه مبلی مازراتی به دلیل روش تولید خاص ویژگی های منحصر به فردی دارد. ما در ادامه این متن ویژگی های پارچه مازراتی را بیان می کنیم.

پارچه مازراتی

 

ویژگی رو مبلی مازراتی

پارچه مبلی مازراتی محصولی است که به دلیل ویژگی های خاص خود مورد توجه و استقبال عموم قرار گرفته است. این پارچه مبلی طیف رنگی و طرحی وسیعی دارد که در این پارچه جلوه خاص دارند، و به همین دلیل خریداران به تهیه این محصول تمایل دارند. این پارچه مبل بسیار نرم و راحت است و نشستن حتی برای مدت طولانی ناراحتی برای افراد ایجاد نمی کند، و به همین دلیل عمدتا در مبل های راحتی از آن استفاده می شود. همچنین این پارچه خواب کمی دارد و سطح آنها صاف نیست، همین دلیل باعث می شود که این نوع پارچه را بتوان به صورت طرح دار نیز تولید نمود.

پارچه مبلی مازراتی ضخامت مناسبی دارد. دلیل این موضوع آستری است که در پشت این پارچه قرار دارد و به صورت لمینت کار شده است، به همین دلیل طول عمر بالایی دارد. همچنین این پارچه به عنوان نوعی از پارچه مخمل، نسبت به نمونه های سنتی مخمل، جلوه بیشتری دارد.

پارچه مبلی مازراتی یک محصول خاص است و به همین دلیل برای دکوراسیون های مدرن کاربرد دارد و گزینه چندان مناسبی برای اجرای طراحی داخلی سنتی نیست، مگر اینکه طراح بتواند با خلاقیت خود چیدمان درستی در آن اجرا کند.

 

 

بهترین مرکز فروش انواع پارچه مبلی

پارچه مبلی مازراتی یکی از محصولاتی است که در بازار فروش می توان نوع ایرانی و خارجی آن را مشاهده کرد. این پارچه با کیفیت مناسب در کشور چین تولید می شود، و به واسطه کیفیت عالی مشتریان زیادی در داخل ایران دارد. همین موضوع باعث شده که تولیدی های مختلفی در ایران این محصول را تولید کنند. شاید برخی از تولیدات بازار ایران، کیفیت نمونه های خارجی را نداشته باشند اما از لحاظ قیمتی بسیار مقرون به صرفه تر از نمونه های خارجی هستند.

پارچه مبلی مازراتی و انواع مختلف آن محصولاتی هستند که ما در این مرکز فروش آنها را با بهترین شرایط و قیمت عرضه کرده ایم ،و آمادگی داریم تا نیازهای خرده و عمده مشتریان خود را تامین کنیم. شما برای خرید انواع پارچه های مازراتی ایرانی و خارجی می توانید از طریق این مرکز تخصص فروش انواع پارچه مبلی مازراتی اقدام کنید. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان نیز می توانید با همکاران ما در تماس باشید.

بیشتر بخوانیم

فکس

۰۲۱-۲۲۰۲۲۸۷۷

تلفن

۰۲۱-۲۶۲۹۴۵۱۲
۰۲۱-۲۶۲۹۴۵۱۸

ایمیل

ask@harmonytextile.com

© 2020 Harmony Kish. All Rights Reserved.