پارچه مبلی برای مبل استیل را چگونه انتخاب کنیم؟

 

پارچه مبلی یک  پارچه تخصصی است که به منظور استفاده در صنعت مبلمان تولید می شود و ویژگی های خاص خود را دارد. امروزه پارچه مبل به عنوان یکی از مهمترین اجزای تشکیل دهنده مبل به شمار می رود و بسته به نوع مبل می تواند تاثیرات پنجاه تا صد در صدی در جلوه آن داشته باشد. امروزه مبل ها در شکل ها و انواع مختلفی تولید می شوند و بسته به نوع مبلمان و اهمیت آن باید از پارچه مبلی مناسب آن انتخاب شود. مبلمان استیل یکی از نمونه های سلطنتی، لوکس و محبوب مبل به شمار می رود. در مبل های استیل بیشترین قسمت آنها را کلاف ها تشکیل داده و در کنار آنها پارچه به عنوان عنصر تاثیرگذار دیگر به شمار می رود. معمولا برای کناف این مبل ها از چوب و هنر منبت کاری استفاده می شود. از اینرو برای مبلمان استیل باید از پارچه مبلی برای مبل استیل استفاده نمود. 

پارچه مبلی در مبل های سلطنتی معمولا تاثیر و بازدهی حدود 50 درصدی دارد، و به همین دلیل باید در انتخاب آن نهایت دقت و توجه لحاظ گردد. قبل از ارائه نکات مهم در مورد انتخاب پارچه مبل استیل باید با ویژگی های مبلمان استیل آشنا شویم تا بتوانیم انتخاب بهتری داشته باشیم. ما در ادامه متن به معرفی ویژگی های مبل استیل می پردازیم.

 

آشنایی با ویژگی مبل استیل پیش نیاز انتخاب پارچه مبلی

پارچه مبلی یا همان رومبلی در هر مبل باید بر اساس نوع مبل و دکوراسیون منزل انجام گیرد. در مورد مبل استیل یا سلطنتی نیز باید در مرحله اول با ویژگی های این مبل آشنا بود تا بتوان انتخاب بهتری را انجام داد. همان طور که گفته شد مبل استیل یا سلطنتی معمولا با استفاده از کناف های چوبی و هنر منبت تولید می شود. مبلمان استیل معمولا ارتفاع بالاتری نسبت به مبل های جدید و راحتی دارند و قاب اصلی در این مبلمان چوب منبت کاری شده است. عرف طراحی این مبل عمدتا به صورت نه یا هفت نفره است و معمولا در نمونه های یک، دو و سه نفره طراحی و تولید می شوند. به همین دلیل این مبل ها نقش موثری در اجرای طراحی داخلی مناسب و شیک دارند. برای اجرای دکوراسیون مورد نظر با استفاده از این مبل توان الگوهای مختلفی را پیاده کرد. این مبل با المان های مختلف خود، نقش موثری در طراحی فضاهای خاص دارند و با کمک آن می توان انواع فضای سنتی تا مدرن را ایجاد کرد. برای استفاده از این مبل ها در طراحی داخلی و یا دکوراسیون منزل باید به عناصر آنها دقت ویژه کرد که یکی از مهمترین آنها پارچه رومبلی است. ما در ادامه متن نکاتی جهت انتخاب یک پارچه مبلی برای مبلمان استیل، ارائه می دهیم.

پارچه مبلی برای مبلمان استیل

انتخاب پارچه مبلی برای مبل استیل

پارچه مبلی که برای مبل های استیل مورد استفاده قرار می گیرد باید با شکل کلی این مبلمان و طراحی داخلی و دکور منزل همخوانی داشته باشد. از آنجایی که این مبل ها در فضاهای بزرگتر دارای بازدهی بهتری هستند، در نتیجه بهتر است برای آنها از پارچه مبل گلدار استفاده شود. در این صورت شما می توانید با شکست فضای محیط جلوه های بصری خاصی را ایجاد کنید. البته نباید از پارچه های شلوغ و با طرح های غیر متناسب با این مبلمان ها استفاده شود. بهترین نمونه ها برای همخوانی با این مبلمان، باید با توجه به رنگ کلاف ها و عناصر محیط، و از بین طرح های ختایی و سنتی انتخاب شوند. همچنین می توان برای این مبل ها از  پارچه های ساده نیز استفاده کرد، به شرطی که بتوان بین کلاف ها و پارچه مبلی یک تعادل مناسب ایجاد کرد و شکوه مبل های استیل یا سلطنتی را حفظ کرد.

پارچه مبلی که برای مبل استیل انتخاب می شود باید از جنس های مناسب تهیه شود، و در مورد این مبلمان جنس پارچه همانند طرح و رنگ آن دارای اهمیت است. مبل های سلطنتی یا همان استیل ابهت و شکوه خاص به همراه طراحی لوکسی دارند، به همین دلیل باید جنس پارچه های آنها نیز تا حد امکان از نمونه های لوکس انتخاب شود. پارچه های جیر، مخمل، شانل، کریستال یا همان ساتن بهترین پارچه هایی هستند که می توان از آنها برای این مبل ها استفاده کرد. برای مثال پارچه های جیر یا چرم درخشندگی خاصی دارند و می توانند جلوه گری خاصی در این مبلمان داشته باشند، و نمونه های مخمل و یا مازراتی نیز به دلیل بافت پارچه و کیفیت آن نیز گزینه های مناسبی هستند.

پارچه مبلی محصولی است که باید به توجه به خاص بودن مبل استیل از نمونه های خاص از لحاظ طرح و جنس پارچه انتخاب شود. اینکه دقیقا چه پارچه ای برای این مبل مناسب است، باید با علم کافی در مورد طرح و جنس یا حتی بافت پارچه انتخاب شود.

 

بهترین مرکز تخصصی فروش انواع پارچه مبلمان استیل

پارچه مبلی استیل یک پارچه خاص است که بهترین بازدهی را در مبل های استیل دارد. این پارچه در جنس ها و طرح های گوناگونی تولید می شود که هر جنس و طرح آن برای یک مورد خاص کاربرد دارد. به همین دلیل باید در انتخاب طرح و جنس مناسب نهایت دقت و توجه را داشت. اگر در این زمینه حساسیت خاصی دارید می توانید از کارشناسان حوزه طراحی داخلی و دکور منزل کمک بگیرید.

پارچه مبلی برای مبلمان استیل محصولی است که ما در این مجموعه تخصصی آن را در انواع جنس و طرح های مختلف عرضه می کنیم. ما این پارچه خاص را از بهترین برند روز بازار ایران و جهان تامین کرده و در اختیار مشتریان خود قرار می دهیم. همچنین ما آمادگی داریم در این مجموعه تخصصی نیاز های خرده و عمده مشتریان خود را با بهترین شرایط و قیمت ممکن به صورت خرده و عمده تامین کنیم. اگر شما برای اجرای امورات کاری و یا شخصی خود نیازمند پارچه مبل استیل هستید، ما آمادگی داریم آن را در کمترین زمان و به بهترین شکل در اختیار شما قرار دهیم. شما می توانید جهت دریافت مشاوره بیشتر در این حوزه و همچنین کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع پارچه مبلی استیل موجود در این مجموعه، با کارشناسان ما تماس گرفته و در مورد انواع محصولات، قیمت آنها و همچنین انتخاب نمونه مناسب به صورت رایگان مشاوره قبل از خرید دریافت نمایید.

 

بیشتر بخوانیم

فکس

۰۲۱-۲۲۰۲۲۸۷۷

تلفن

۰۲۱-۲۶۲۹۴۵۱۲
۰۲۱-۲۶۲۹۴۵۱۸

ایمیل

ask@harmonytextile.com

© 2020 Harmony Kish. All Rights Reserved.